Friday, November 16, 2007

Nikah .... its another 15 hours left

its been a great pleasure to contact all of our old friends ...

Selama ni aku selalu filmkan orang bernikah , bersanding ..... rasanya dah berpuluh puluh kali ... tapi kali ni , aku akan laluinya , aku duduk , mendengar dan berakad ..

apa yang ingin aku tekankan adalah niat dalam hati aku ..
untuk melafazkan satu ayat yang akan aku genggam sampai akhir hayat. Yang akan aku kongsi sepanjang hayat , yang akan aku jaga ... yang akan aku tanggung ..

tapi harini ramai juga yang bagi advises ....pedoman ...

and another 15 hours left ... i wish semua berjalan lancar ... niat untuk kesana , bersama , bermesra , bersefahaman ..... etc etc ...

friends , doakan ....

thanks ..

amril & imah ..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home